Härliga sommar

Nu kör jag en sån där "veckan som har gått" inlägg, som vanligt!
 
I fredags var det Jönköpings marknad med Stina och Lovis, himla fint vart det! Sedan träffade jag upp ett gött gäng på Piren, lite öl och sedan mat på georges med bästa becca bjöds det på! 
 
Lördagen bjöds på jobb och sedan blev det lite matmys med Emelie, Ante och Andreas och efter det blev det Baksmällan 3 på bio. Ingen höjdare direkt om jag ska vara ärlig...
 
Söndagen hände det inget speciellt, jobb stod på schemat och chill hemma blev det som avslutning.
 
I Måndags var jag ledig, tog det lugnt med Malin i solen, firade min kusin och på kvällen hämtade jag Andreas och Philip för att sedan dra till Piren och trycka i oss en pizza. 
 
Tisdagen blev jag bjuden på ännu en ledig dag och denna dag spenderade jag den med Andy. Sovmorgon, sola på altanen, snabb visit i staden och sedan hälsade vi på gränna för lite glass! Himla trevligt
 
Idag har jag jobbat, igår trodde jag att jag började 15.00 - gött med sovmorgon liksom! Men runt halv 12 på kvällen insåg jag att jag började 06.00. Det var bara att börja paniksova! Så med 3 timmars sömn drog jag till jobbet.
Gick sedan runt munken med Andy och nu är jag hemma med världens huvudvärk. Ska på någit sätt försöka somna med denna sak som bultar i mitt huvud för imorgon börjar jag 07.00.
 
Hoppas ni får en superbra vecka så återkommer jag när jag har tid ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0