HEY

Hallå mina fina som orkar läsa min blogg! Nu är sommaren på väg och jag är ledig i två dagar från jobbet nu. Har jobbat 7 dagar i streck med en ledig dag. Så idag är det min tur att få känna på solen lite! Imorgon åker jag
 till storstaden igen, denna gången för att få se ONE DIRECTION! Jag har det där sjukaste tagget som finns just nu och spelar sönder alla låtar! Vilka grabbar, hoppas att konserten blir lika bra!
 
När vi är i Stockholm ska jag även passa på att leta röd kuvertväska som jag ska ha på året bal (ja, jag ska gå för 3:e året i rad). Har inte hittat den perfekta ännu så fortsätter jakten!
 
Här har ni en fin bild på min baldejt till vänster, jag och min lillebror. Diggar minen jag ger fotografen. Riktig flört är vad jag kallar det!
 
 
Hoppas ni får en bra dag i solen, jobbet, skolan eller vart ni nu håller er hus! 
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0