One Direction - Take Me Home Tour, Friends Arena 8 Maj 2013

I onsdags åkte jag och min bästa vän till Solna för att se One Direction spela på Friends Arena. Detta kan jag ärligt säga var bland det bästa jag har sett. Dom slog Justin Biebers konsert med längder. Dessa killar gjorde inte direkt någon mega stor show som Justin gjorde utan dom sjöng, från hjärtat till sina fans. Justin gör allt enbart för pengar känns det som! Dessa killar verkade ha så himla roligt där uppe på scenen vilket var så sjukt inspirerande att se. Man blev så himla glad! Mega stort plus att fansen var mer städade än Justins...klart det var tjejskrik men inte lika galet som Justins så denna gången kunde vi lyssna på musiken och njuta!
Galet bra dag! 


Här kommer lite bilder och ett ihop satt klipp från konserten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0