Veckan

Lite snabbt om veckan som har gått:
Har jobbat ca 3 dagar, hade en "prova balsmink och hår-dag" i lördags då jag provade allt allt allt, börjar bli riktigt nervös fast det är 3:e gången. I söndags kom Andy efter mitt jobbpass och vi ställde oss på E4, i regnet, för att se Gumball 3000 åka förbi, sedan blev det hockeykväll!
 
Igår körde jag mitt första träningspass på över en månad. Klarade 45 min av Zumban som egentligen är på 55 min sen mådde jag skit och fick gå ut. Riktigt dåligt tränad är jag. Men jag är glad ändå!
 
 
 
Ikväll ska jag och Emelie dra till "förhandsvisingen" på XXL som öppnar imorgon, här i Jönköping. 
 
Veckan som är nu innehåller kvällsjobb på onsdag och lördag samt kolla lite korpen på fredag. Känns som att det blir en helt okej vecka! 
 
Jag hoppas att eran vecka blir grym! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0