Stockholm 25-27 augusti

Nu är det en vecka sedan jag var i Stockholm med min Pandy men tänkte skriva lite ändå!
 
Vi hade lånat en lägenhet av min släktning så vi bodde vid Kungsholmen. Precis vid vattnet, och oj vad bra det var! Vi fick det perfekta vädret alla 3 dagarna vi var där! Ibland var det till och med för varmt (men man ska inte klaga).
 
Vi kom upp på söndagen vid lunchtid och kom mitt i ett triathlon som gick strax nedanför vår lägenhet. Så vi tog på oss promenixskorna och gick runt och kollade på detta enorma lopp. 
 
Sedan fortsatte vi in mot staden vilket blir ungefär 5 km. Lite lagom sådär för en otränad brud som jag. (Hade dock träningsvärk X antal dagar efteråt). Vi stannade på T.G.I. Friday's och åt fantastiskt goda hamburgare. 
Drog sedan hem på en powernap som vi tog oss tid till att göra alla dagarna...
 
Drog sedan till utsiktsplatsen med Lydia, Malin och Travis, mycket mysigt må jag säga!
 
Dag nummer två drog vi ut på sovandet till ca 10.00. Gick in till stan utmed vattnet och hittade ett supermysigt frukostställe med världens godaste brieostmackor.
 
 
Fortsatte sedan in mot stan och hade en sån där shoppingdag i ca 7 h. var ganska slutkörd senare på kvällen.
Provade även Vapiano som är så omtalat och jag kan förstå varför. Vilken pasta!
 
 
På kvällen köpte vi lite vin, öl, ost och kex och gick ner till vattnet för en myskväll!
 
 
 
 
 
 
Dag 3 innehöll lite promenad till staden, goda frukostmackor vid vattnet, lite byten av kläder och sedan hemfärd vid ca 17.00 tiden!
 
Jag hade en grym minisemester med mannen som jag gillar mest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0