Nytt Jobb

Hallå alla ni som orkar skriva in denna bloggadress varje dag, tydligen finns det folk som fortfarande vill veta hur mitt liv är :)
 
Jag kan med ett stort leende berätta att jag har fått ett nytt jobb. Idag jobbar jag som kundtjänst/växeltelefonist/receptionist, har många namn ;) Helt enkelt, jag sitter i receptionen och svarar i telefon och tar emot kunder  :)
 
Självklart är jag kvar på min kära mack ett tag till ;) Har några strötider på helgerna sen kommer jag jobba där 3 veckor i sommar när mitt nya jobb har semesterstängt.
 
Det som är skönt med det nya jobbet är att det är mån-fre jobb, dagtid och ledig alla röda dagar. Kommer inte ihåg sist man var det...
 
Trivs som fisken i vattnet men saknar min stammisar lite på macken faktiskt!
 
Ja det är väl det som händer, jag och min sambo har börjat ta tag i våra liv nu. Inte massa onyttigt, lagad mat varje dag samt att vi ska köra på vardagsmotin som är väl behövligt!
 
Sen är sommaren snart här med vilket betyder att jag ska till Serbien och detta året ska min sambo med. Ska bli svinkul!
 
Det var det som har hänt dom senaste månaderna. Hoppas allt är bra med er :)
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0