20 % på JFR.SE

Jag har lovat mig själv att inte shoppa smink på ett tag, måste göra åt en produkt innan jag införskaffar mig en ny...men detta är väldigt svårt! Så gick jag in på JFR.se och skulle bara kolla lite på vad dom har för utbud..jäkla jobbigt när man precis har fått lön och vill shoppa en massa...
Och så har jag hittat ett par stöörtgoa mjukisar som typ varje unge går runt med men ändå! Vill så gärna ha dom!
 
Och nu har jag fått en rabattkod som ger er hela 20 % på HELA sortimentet på JFR.se...
Koden är giltig fram till den 10 mars! Shoppa på nu!! 
Koden är: vip2015
Här nere får ni se det jag är väldigt sugen på att klicka hem just nu från JFR.se - Klicka på namnen kommer ni direkt till sidan! :)
 
 
Sigma borstar / NYX butter-lipstick / NYX lip primer / NYX matte lipstick / Sweatpants

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0