Gatsby - Gott Nytt

Sorry för min sura min ;) 
Gårdagen bjöds på Gatsbyfest hos Felicia och Adam! Sjukt härlig kväll med goa människor! Fick fira in det nya året med min älskade sambo, 3:e året i rad samt med mina vänner! Vad jag tycker om er!
2014 har nog varit det sämsta året för mig, någonsin. Har aldrig mått så dåligt som jag har gjort detta år. MEN vet ni? 2015 ska banne mig vara mitt år. Jag ska må bra! OCH vi börjar detta året med att dra till MEXICO om några timmar. Så sjukt härligt. Är så fruktansvärt rädd, flygrädd. Har bölat 3 gånger idag och imorgon tror jag nog att en eller två tårar kommer när vi sitter på flyget. Men det ska gå bra, med min bästa vän och sambo bredvid mig kan jag inte bli annat än lugn!
 
Självklart står inte youtube still när jag sticker, har planerat in två videos när jag är borta :) 
 
2015 nu kör vi :)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0