Julpyssel

Julen är snart här och jag har två julklappar kvar att köpa! Julpyntet är uppe och vi har börjat med pepparkaksbakning och lussekatter. Trivs himla bra nu! 
Tyvärr var snön här ett tag och försvann som den alltid gör. Håller tummarna att det finns något på marken när julafton kommer! 
 
Vad gör jag annars? 
Jobbar, ganska mycket nu när jul och nyår kommer. Har även fått ett litet extra knäck som jag börjar med på tisdag, spännande! Annars gör jag massa Youtubevideos  ----> http://youtube.com/starcevicnathalie . Har blivit lite av min nya hobby.
 
Lite snabb info om vad som händer i mitt liv just nu. Ska se om jag kan få upp några bilder gällade julpynt och lägenheten snart! :)
 
Nu ska jag sova, imorgon är det julgodisdax för mig och Pandy! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0