Ovetandes i en värld av tårar

Dåligt med uppdatering. Men detta är en plats för mig att skriva av mig på. Och nu har jag kommit till den punkten jag var för över ett år sedan. Sviken och ledsen. Ovetandes om vad jag ska göra, hur jag ska agera samt förstå. Förstå vad jag gör för fel, gör jag något fel? Allt är tillbaka på ruta ett och denna gången känns det som att jag kommer stå kvar här ett tag. Ett väldigt bra tag. Tills jag finner ro i mig själv och personerna runt omkring mig. Tills jag vågar lita, inte igen då jag aldrig har känt en tillit till någon. Utan att jag bara får börja, börja lita på någon. Känna tryggheten, vara lycklig utan bekymmer. Är det mycket begärt? 

Jag är trött på att gråta, trött på att må dåligtJag vill orka, orka träffa mina underbara vänner, orka träna, orka med min tillvaro. Men just nu, för ett tag, ganska långt tag, vill jag bara vara lycklig och tro att orden jag hör ska hålla vad dom lovar. En gång räcker. 

Kommentarer
Postat av: stina

love <3

2014-08-08 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0