22 DAGAR KVAR!!!

 
Jag hoppar, jag skriker, jag dansar, jag gråter - av glädje och jag känner mig kär. SÅ GLAD ÄR JAG! För ingen kan förstå min lycka. Lycka att få åka till ett paradis, att få uppleva min första riktiga solemester (som jag kan ha ett minne av). Visst har besökt Serbien hela mitt liv, varit i turkiet när jag var liten men turkland har jag inte så mycket minne av, bara shoppingen ;) I Serbien har jag mest fått regn dom senaste åren jag har varit där plus att jag inte har upplevt det där underbara blåa vattnet och sanden någon gång under mitt 22 åriga liv. 
2 januari sticker jag, min sambo och hans familj till Mexico. Och jag är såååå tacksam att jag får möjlighet till att följa med på denna resa! Är sååå förväntansfull. Och jag håller alla tummar och tår att jag får uppleva värmen utan massa regn. Om det regnar på denna resan är det nog inte meningen att jag ska uppleva solsemester helt enkelt! :D
Så om 22 dagar lyfter vi. Och jag kommer skita ner mig av flygrädsla men det är det såååå värt :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0