Delfiner



Ja ni ser helt rätt! Idag har vi nämligen badat med delfiner! Vilket häfftigt djur! Så himla sjukt att jag har fått "flyga" (när jag står på nosen och dom puttar på) klappa och pussa delfiner idag! Var så himla kul!!!
Imorgon ska vi snorkla med havssköldpaddor i Akumal och lite annat smått och gått! Är mega taggad!
Tyvärr har vädret bjudit på regn och maaaaaassa moln de senaste 5 dagarna . Riktigt tråkigt! Men jag är glad ändå, får uppleva saker jag aldrig kunde drömma om :) jag mår bra helt enkelt.

Bara 3 dagar kvar dock... Ska njuta sönder nu det sista :) 

Kommentarer
Postat av: Jenny

sa ju att du inte skulle ångra dig! Magiska fina djur!! Njut det sista nu! Och tagga tylö;) <3

2015-01-13 @ 20:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0