Members.com

 
Jag älskar att shoppa över internet! Och min absoluta favoritsida är heeeelt klart members.com.
Jag vet inte hur mycket saker jag har beställt därifrån. Har t.ex. köpt skor, en av mina balklänningar, inredning, hörlurar och en jäkla massa mer! 
 
Grejen är den att members är en sida som har olika rabatter varje dag. Ibland har dom nellyskor för 100 kr, helt galet vad snygga skor det finns för 100 lappen! Där har jag köpt endel av min skosamling kan man säga ;)
 
Members är helt gratis, man gör bara ett konto och sen kan du shoppa loss. Finns massa kategorier, man, kvinna, inredning, sport, beauty m.m. Klicka här för att registrera dig! 
 
Varje dag kl. 12.00 släpps dom nya rabatterna och ibland måste man tyvärr vara snabb för det går väääldigt snabbt innan allt tar slut ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0