Justin Bieber 23 april 2013

I tisdags var det dags för mig och Bex att dra upp till huvudstaden och kolla på denna lilla pojk som alla är så hysteriska över. Vi åkte dit med max 3 låtar i bagaget som vi kunde utantill, vi ville mest se honom och lyssna till musiken. MEN, det gick sådär. Flera tusen skrikande tjejer och mina öron har fått något slag av tinnitus...härligt!
 
Vi var där runt 19.00, kände inte direkt för att köa. Runt 21.00 satte konserten igång och då ville man mest hem. Vi var så fruktansvärt trötta och låg på golvet i två timmar. Sämsta beliebers som finns tror jag...
Han hade en häftig show men sen hörde man varken när han sjöng eller pratade på grund av alla tjejer så ger hans konsert 3 av 5 mikrofoner! 
 
 
Självklart dog min kamera under konserten så har bara kassa videoklipp från min mobil som jag inte tänker dela med mig av! 
 
En mycket bra dag med min bästa vän!
 
 
Såhär lät det två timmar innan han började sin konsert, förstår ni att jag fortfarande hör tjejskrik i huvudet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0