Halmstad

I måndags efter mitt och Andys jobb drog vi till Halmstad för en minsemester. Vi spenderade hela måndagskvällen, hela tisdagen i halmstad och drog hem tidig morgon i onsdags. 
 
Under måndagskvällen drog vi ner till stranden på varsin cykel och hade det rikgtit mysigt i solnedgången. 
 
 
 
 
Tog sedan en cykeltur i Halmstad på jakt efter lite snacks som vi sedan lyckades få tag på!
 
 
 
 
Vi vaknade runt 09.00 på tisdagen och var iväg runt 11.00. Tanken var att vi skulle spendera hela dagen på stranden men pga disigt väder drog vi till Tylösand och spelade äventyrsgolf!
 
 
 
Andreas vann som vanligt ;)
 
Efter äventyrsgolfen drog vi vidare och kollade alla lyxhus som finns nära stranden. Helt galet vilka villor det finns! 
 
Runt 15.00 tog vi brädorna och åkte mot burger king! Jag suger på longboard så jag satt kvar efter maten och andy fick åka själv tillbaka för att hämta bilen ;)
 
 
 
 
När klockan slog runt 15.00 så tittade solen fram. Vi åkte till stranden snabbt som attan och låg där melan 17-19.00. Ingen mega bränna tyvärr men välbehövlig paus!
 
 
 
Efter en heldag drog vi oss hemåt och gjorde oss klara för att ta cyklarna till staden och äta lite mat! Tyvärr blev maten inte riktigt som vi hade tänkt oss men jag hade världens bästa sällskap så jag var nöjd ändå!
 
 
 
 
Cyklade sedan hemåt, runt en mil blev denna cykelturen ungefär och jag har fortfarande träningsvärk! 
 
 
 
På onsdagsmorgonen runt 07.00 drog vi oss hemåt då Andy började jobba runt 10.00 och jag 14.00. 
 
Detta mina kära vänner är den semestern jag har haft och kommer ha över hela sommaren och jag kunde inte få den bättre! Nu ska jag sluta skriva saker som ni kanske inte direkt bryr er om och lägga mig! Går på ett 6 dagars jobb schema nu och börjar runt 06.00 eller 07.00 varje dag. Är så himla roligt att gå upp tidigt...
 
Nu ska jag sova! PUSS :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0