Födelsedag #21

 
 
Igår mina vänner blev jag hela 21 år. Gammal som gatan. 
Blev uppvaktad av Andy hela dagen. Oj, vad jag gillar denna killen! Han är bara för bra!
Började med att han uppvaktade mig med blommor och paket på sängen sedan tog han med mig i bilen till Gränna. Jag hade ingen aning om vad som skulle hända för jag tänkte att han skulle till jobbet. Men killen hade tagit ledigt! 
Vi började dagen med räkmacka på Grännaberget och sedan fortsatte vi mot Visningsö. Hyrde tandemcykel, stannade på olika platser och blev bjuden på fika! Vi hade riktigt tur med vädret, sol hela tiden!
 
Efter en heldag på Visingsö och rumpont från cykeln var det dags att gå ut på Piren med mormor,morfar, mamma och Andy. Riktigt mysigt!
 
Jag får tacka Andreas för att han gjorde min födelsedag så fruktansvärt bra! Du är bäst! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0