On My Christma List This Year

 
Detta året vill jag har ALLT! Skojar inte. Finns så mycket jag vill ha i julklapp...
Först och främst vill jag ha en Nikon d5300 innan jag åker till Mexico i Januari. Samt en GoPro 4 silver! Jag ska skaffa det helt enkelt. Men får vänta med det till efter jul. Så pengar i julklapp hade varit perfekt!
 
  • Sen älskar jag smink, som alla vet! Hittade denna palett från smashbox och blev helt kär! (Här hittar ni den)
  • Mexico igen... bikini! Dessa från Triangl Swimwear är heeelt underbara. Vet dock inte vilken jag vill ha av alla här ovan. Så svårt, och så dyra... (Ni hittar alla modeller här) Och om det är någon som vill köpa har jag L i överdelen och M i underdelen ;)
  • Soft boxar behövs för att få bäst ljus i mina videos. Går in ganska mycket för det så hade varit kul att få bättre ljus! (Här hittar ni dom)
 
Michael Kors plånbok som matchar min fina väska...ett måste ;)
Sen självklart behöver jag ett större minneskort...
Och en MASSA MASSA MER. Hjälp. Men men , jag får börja spara ihop mina pengar så jag kan få tag i kameran till Mexico. Det är prio ett!

Kommentarer
Postat av: Sophie

ett förslag är att köpa softboxarna med blixt för ca 500kr mer, då kan du även koppla in den till kameran och använda den till foton också:* jag har de kittet och är svinnöjd!

Svar: Har kollat på det men vill skaffa mic till kameran sen då blir det lite svårt att ha båda på :) Får se vad jag får i julklapp helt enkelt haha :)
starnast.blogg.se

2014-12-08 @ 11:23:20
URL: http://sj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0