Veckan

Jag har haft världens bästa vecka, den bästa på länge. Justin Bieber, utgångar, mat med mina vänner och bara en massa mys med dom som står mig närmast hjärtat! Jag har inte skrattat såhär mycket på länge och det har jag mina vänner att tacka för, oj, vad ni är bra!
 
I fredags åt jag på Jensens med Palme och Efa, Ludvig kom senare med i mysgänget och vi drog tills hans partner Lisa. Kort häng i Bankeryd innan vi stack in till stan igen och denna gången Max där Phille insåg att han var lite för snabb när skorna skulle på fossingarna. Åt den där goda hallonpajen dom har och stack sedan hem. 
Var dock kanske hemma max en timme innan denna killen behövde lite skjuts hem.
 
I Lördags var det 21 års fest för Susanna som slutade med en utgång med mina bästa killar! Igår drog jag och Andreas till Jensen för lite lunch som satt fint fint i kistan!
 
 
Nu har jag sovit lite för lite för att gå på ett jobbpass men livet är hårt, sen blir det förhoppningsvis bättre! Denna veckan kommer bli lite jobbig då jag jobbar 6 dagar men det får jag stå ut med! Kommer inte hata det den 25! 
 
Ne nu måste jag slänga i mig något snabbt så jag orkar med kvällens 9 timmars pass! Ha en bra kväll och vecka :)
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0