800 prenumeranter! ♥

 
Alltså, wow. Vaknade upp och såg att jag hade fått 800 prenumeranter, eller stars som jag vill kalla er :)! Helt sjukt vad fort det går nu... så himla kul!
När jag väl kommer upp till 1000 små stars så kör vi på något extra tycker jag! Kanske flera videos under en vecka? Några speciella sminkningar, utmaningar, mer videos med Andreas (om han ställer upp)? Vad tycker ni?!
 
Det är riktigt kul att ha hittat en hobby jag trivs bra med plus att det finns folk som gillar det jag gör! Helt fantastiskt! Är så sjukt taggad på att utvecklas inom videoredigering plus att bli bättre på smink! Och att ha er vid min sida är så himla kul! Jag hade inte gjort detta om det inte var för er! ♥
 
Nu blickar vi framåt allihopa! NI ÄR SÅ HIMLA BÄST ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0