Borde jag börja blogga igen?

Känner suget för att börja blogga igen. Är mega sugen på att införskaffa mig en bättre kamera, ta asballa bilder och bara vara en tekniknörd..

Va händer i mitt liv annars? 
Jo, jag jobbar som receptionist på ett företag i Huskvarna, trivs jättebra med det! Extraknäcker ibland på helgerna på macken. Håller mycket på med mina youtubefilmer vilket snart resulterar till 500 prenumeranter! Sjukt! 


Har världens bästa Amanda som är med mig i vått och tort, det tackar jag henne för! 


Har ett underbart förhållande med killen jag verkligen vill dela mitt liv med! Helt sjukt att man kan vara så kär i en kille som jag är! Han är helt klart bäst! 

Vi ska även resa med hans familj till Mexico i januari vilket kommer bli helt galet kul!

Jag skaffade gymkort förra veckan så har börjat träna lite smått, förhoppningsvis kan jag känna mig lite starkare och piggare snart! 

Får se hur bloggandet blir, kanske får jag suget igen och kör på, eller kanske inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0