City Gross Matskasse

matkasse
City Gross har massa olika matkassar. Jag själv gillar att laga mat (ja, jag trodde aldrig att jag skulle gilla det men plötsligt händer det). Det som är tråkigt är att planera maten och känna att man ska hinna efter jobbet samtidigt som man kanske ska träna eller träffa kompisar. Här köper man en matkasse med mat i, får recepten klara och det tar mellan 30-40 min att göra rätterna. Linas matkasse är ganska vanligt dock vet jag att det är mycket bönor och sånt som jag och min sambo inte riktigt gillar. City Gross har flera utbud har jag sett plus att man kan hämta dom i butiken för en billigare peng. 
 
Någon som har provat CG matkasse "Klassisk"? ska tydligen vara 5 rätter för 4 personer vilket innebär att jag och Andreas får matlådor över vilket är perfekt till jobbet. 549 :- kostar den om man hämtar den själv vilket inte är så svårt. Funderar på om man ska prova på detta en vecka och sedan kanske köra det varannan vecka eller liknande. Någon som har erfarenhet och kan säga vad ni tycker om det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0