Helgen

Igår spelade jag in videos heeeela dagen. Fick även besök av Lina så vi spelade in två videos! Mycket trevligt!
 
Annars har helgen varit lugn, Andreas har jobbat och jag har mest tagit det lugnt på dagarna. I fredags var det aw på Twin med lite kompisar och i lördagskväll var det monopolkväll. Så sjukt roligt var det. Riktigt längesen man spelade spelet! Höll på till 1 på natten. 
 
Igår som sagt spelade jag in videos hela dagen nästan. Kom ner i en svacka nyligen när jag inte orkade något med youtube men nu är jag igång igen! Och wow vad kul det är!
Har även börjat spela in en vlogg så får se hur länge jag kommer spela in den innan jag klipper ihop allt till en video! :)
 
Denna veckan består av jobb,jobb och jobb. På onsdag åker min älskade sambo till Sälen, så jag får hitta på massa annat skoj. Verkar som att det blir någon tripp till Sthlm denna helg. Hoppas! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0