Simma med delfiner

 
Jag kan inte riktigt förstå att jag har simmat med delfiner...när jag ser alla bilder efter resan känns det som att det är en dröm. Vilka grejer jag har fått uppleva! 
Mår lite dåligt nu när man kommer hem och har fått vara med om så mycket, när man inser var världen har att erbjuda och här sitter vi hemma och jobbar, dag ut och dag in. Fantastiskt roligt hamsterhjul man hamnar i! 
 
Ne, någon som är säkert att jag och Andreas måste boka en resa snarast så vi har något att se fram emot. Finns det något ställe ni skulle rekomendera? Jag har alltid velat åka till Australien & Nya Zeeland eller Thailand. Men detta är desinationer som jag skulle vilja vara lite längre på, då snackar vi månader! Har ni tips på något land som man MÅSTE besöka, hojta till så kan jag börjar förbereda min framtid lite...haha!
 
MEN nu ska jag inte klaga, snön faller över Jönköping och jag kan inte vara mer än nöjd. Skulle jag få välja mellan sommaren eller vintern skulle det aldrig gå. Jag har sjukt Sälen-abstinens, skidor, frisk luft, snö. Jag vill dit nu! Förhoppningsvis blir det något mot påsken men känner att jag inte kan hålla mig tills dess...
Tur som sagt att vi får lite snö i Jönkan. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemlig

funäsdalen!

2015-02-03 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0