Toss or Save?

 
Det många inte vet är att smink faktiskt har ett utgångsdatum. På alla era sminkförpackningar kan ni hitta en liten burk med en siffra i. Det kan stå 12 m i en liten burk på din produkt. Då innebär det att så fort du har öppnat produkten håller den i ca 12 månader osv...men man är ganska dålig på att komma ihåg när man öppnaden sina produkter. Här finns en liten lathund för den som vill rensa lite bland sitt smink. 
Jag själv är skitdålig på att rensa, borde gå igenom min sminklåda rejält känner jag. För det är inte så smart att sätta gammalt smink på sin hud. Ta istället hand om huden så att den mår bra. 
Ne, nu måste jag börja rensa helt klart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0